Buores boahtin/Velkommen

til mitt lille fristed mellom øktene.. B)

Om meg

Bildet mitt
Jeg er mamma til to nydelige jenter med er kjekk mann. Er utdannet lærer men er fortiden kontaktlærer ved den lokale barneskolen. Jeg er veldig dominerende og sta av natur, men er rettferdig.Har en nulltolleranse innstilling,så isveggene blir og vokser hvis de en gang blir satt opp.Prinsessene mine kommer alltid først,men jeg unner meg tid til bare meg selv for min egen del også innimellom.

fredag 25. juni 2010

Vi tilbringer 12 timer i døgnet i..

...sengene våre!


Så sent som 3 år gammel fikk endelig storegulle si "stuoranieiddaid seaŋga" {Seng for store jenter}! Den har da jeg bestillt brukt på Finn.no av en redelig selger som hadde pakket senga overraskende tett og både tegnet og skrevet hvordan vi skulle skru den sammen!

FØR:



Jeg har hatt en laang periode hvor jeg ikke har giddet å gjøre nOe som helst som jeg ikke er pent nødt til. Ikke har jeg scrappet eller sydd (noe som jeg snart må!) og heller ikke blogget.
Jeg bestemte meg for å male senga hvit, for sysselens skyld og for å matche senga med de andre møblene vi har på soverommet og godt var det å ta en liten halvtime av gangen i den gamle låven og pirkemale på senga og la tankene fly.


ETTER:



Og så sist men ikke minst den stolte nye eieren!Vi har ikke store plassen, men vi gjør det så koselig vi overhodet kan på rommet vårt for det :)) Hun fikk en overraskelse igår kveld da hun fikk beskjed om å gå inn på rommet for å se noe.... ;) Det gikk kanskje 30 sek før vi hørte en "YESS!!!Stuoranieiddaid seaŋga!" {YESS, senga for storejenter!} og rullet i nysenga! Hun la seg ned med ett sukk og så sier hun "Og så må jeg ha en TV der!" (altså på det soverommet vi alle deler og på nattbordet vi knapt nok har plass til...). Hehehe.. Hun sover som en bjørn i nysenga si og er meget stolt over og litt sånn "åh-senga-for-småonger" at 'babysenga' gikk til unnaoambealli {lillesøskenbarnet} som gjesteseng på loftetasjen *B)
IKVELD:

2 kommentarer:

  1. Så fin senga ble, kjempelekker faktsik!! Kan tenke meg hun er stolt nå!:D

    SvarSlett
  2. Senga her ble bare nydelig. Så flink du er:)

    SvarSlett