Buores boahtin/Velkommen

til mitt lille fristed mellom øktene.. B)

Om meg

Bildet mitt
Jeg er mamma til to nydelige jenter med er kjekk mann. Er utdannet lærer men er fortiden kontaktlærer ved den lokale barneskolen. Jeg er veldig dominerende og sta av natur, men er rettferdig.Har en nulltolleranse innstilling,så isveggene blir og vokser hvis de en gang blir satt opp.Prinsessene mine kommer alltid først,men jeg unner meg tid til bare meg selv for min egen del også innimellom.

lørdag 14. august 2010

Lillegull sine babyLO'er

Etter en evigvarende scrappesperre kom plutselig scrappeånden over meg igjen noe som

resulterte i flere LO'er til minstegull si babyalbum!

Her er noen av de jeg er mest stolt av..

(JAA, jeg ligger L A N G T bak skjema, men det kommer seg etterhvert)


10 beskrivelser av lillegullet (på samisk)




Besøk vi fikk på sykehuset!


Søstrene møtes for første gang.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar