Buores boahtin/Velkommen

til mitt lille fristed mellom øktene.. B)

Om meg

Bildet mitt
Jeg er mamma til to nydelige jenter med er kjekk mann. Er utdannet lærer men er fortiden kontaktlærer ved den lokale barneskolen. Jeg er veldig dominerende og sta av natur, men er rettferdig.Har en nulltolleranse innstilling,så isveggene blir og vokser hvis de en gang blir satt opp.Prinsessene mine kommer alltid først,men jeg unner meg tid til bare meg selv for min egen del også innimellom.

mandag 18. april 2011

ENDELiiiiG ET NYTT INNLEGG!!

Da har jeg scrappet noe iherdig idet siste grunnet konfirmasjoner :) Her vil jeg dele mine siste verk med dere, enjoy: Kort 1: En kort i str A4 til en av mine guddøtre som ble konfirmert iår <3 Forsiden: Innsiden: Kort/konfirmant 2: Kort/konfirmant 3: Kort 4: En kort til den andre gudattera mi som ble konfirmert iår <3 Inspirasjonen kommer av at hun liker og er flink til å synge, derfor kort i "cd"-form! Legg merke til at cd:n er i 3D! Dattera mi på snart 4 år scrapper også og leverte stolt scrappekortene sine selv til sine "gudsøstre" ;) Legg merke til bokstavene hun har stampet inn (bokstavene til konfirmanten). ¨ Jeg fikk æren til å scrappe album til en av mine gudøtre. Her er noen smakebiter av resultatet. Det var en stor prosjekt, men som sagt jeg hadde aldri påtatt meg et sånt prosjekt til andre enn mine egne :)







Da håper jeg at denne scrappekløen fortsetter så jeg kan forsette å scrappe albumene til jentene mine <3 <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar